Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik, liefst gratis, tv kijken via internet?

Ik bedoel dan niet via uitzending gemist, maar echt gewone tv via internet. Zo zie ik ZappSoft.com staan, maar dat lijkt te mooi om waar te zijn. Wie weet DE oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
8.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer deze site eens http://www.allekanalen.nl/ hier moeten genoeg kanalen te vinden zijn(= En het is volledig gratis!

Ik had ook nog zo'n programma waarmee je ook gratis tv kon kijken over internet. Weet alleen de naam even niet meer. Maar die zijn er dus ook. Feitelijk gezien heb je daar niks aan, omdat het programma niet meer zenders vind dan de bovenstaande site.

Google anders eens op internet tv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij de buren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de Fox TV plugin voor Firefox eens. Veel kanalen van over de hele wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooie plugin voor het buitenland, maar zeer weinig interessante nederlandse tv, en zeker niet de normale zenders zoals 1,2,3,4,5,6,7,8 etc.....
vind ik jammer van zo'n plugin (of de niet toegestane rechten etc... )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat de reguliere Nederlandse zenders niet erg aan bod komen. Maar misschien interesseert dat de vraagsteller niet zo. Het is ook maar een tip, wellicht als aanvulling op iets anders.
op ziggo.nl een gratis tv player

zie link hieronder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding