Ik zoek het Nederlandse taalpakket voor Windows XP, maar op de site van Windows is die nergens te vinden. Kan iemand me helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

De reden dat deze niet te vinden is dat Windows XP niet meer ondersteund wordt door Microsoft. Dit is dan ook direct de reden waarom elke computer nerd je zou afraden om nog Windows XP te gebruiken. Mochten er beveiligings lekken worden gevonden worden deze niet meer aangepakt met als gevolg dat je hele systeem vatbaar is voor allerlij virussen, hackpogingen etc met als gevolg dat er allerlij data van je gestolen kan worden. Denk hierbij aan bank gegevens, login gegevens van allerij zaken die je op de PC gebruikt en allerlij andere troep.

Windows XP wordt niet meer ondersteund door Windows, dat betekent dat je PC inderdaad kwetsbaarder is voor virussen en hackers etc. je kan je computer eventueel upgraden naar windows 8 of windows 10 mijn ouders hebben dat probleem ook gehad en ze hebben gewoon een nieuwe PC moeten kopen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100