Mijn email werkt niet meer.als ik hem eraf gooi,en opnieuw installeer,heb ik dan nog wel mijn contacten lijst? of ben ik die kwijt?:(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk programma gebruik je om je mail op te halen en te lezen?

Antwoorden (4)

ja dat blijft gewoon staan,.
ik heb net een nieuwe pc, en nu ik hier de mails open enzo kan ik ook alles nog zien wat al op mijn oude pc stond,\
ook de contactpersonen enzo
13 jaar geleden
Dat hangt van je mailprogramma af. Als ik mijn mailprogramma wegknikker, is mijn mail echt wel verdwenen! Dus niet zomaar klakkeloos doen!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn honderden mogelijke redenen waarom je mail het niet meer zou kunnen doen. Gaarne de foutmeldingen posten :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt niet volgens mij, de dir blijft bestaan, je moet alleen de link handmatig instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er dus vanaf welk emailprogramma je gebruikt :). En zeker als er technische problemen zijn, moet je niet zomaar je mailprogramma weggooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zeker, maar in outlook blijft je PST bestand bestaan.
Ik heb het laatst mijn pc ook geformatteert, en toen ik het programma er terug op zette had ik al mijn mails nog gewoon. Maar dat hangt af per programma denk ik, misschien dat je bij een ander programam wel je mail kwijt raakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor wie het niet weet, je mails komen binnen op een speciale server (POP3 inkomende en SMTP voor uitgaande mails en staan dus niet op je eigen computer. Zodoende kun je dan ook waarook ter wereld je mails lezen en versturen.
Je kunt zo ook een mail naar jezelf sturen.