Als ik per ongeluk een pdf bestand aanklik in Firefox dan probeert deze hem te openen maar dan loopt firefox vast, wat kan ik er aan doen?

Hoe kan ik forceren dat hij of de pdf download of niet meer vastloopt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ga naar opties -> applicaties. Daar staat een lijst met verschillende bestandsformaten en de actie die de browser moet ondernemen bij het aanklikken. Kies hier voor 'altijd vragen' of 'downloaden' in plaats van 'openen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was zou ik gewoon Acrobat downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan wordt het bestand gewoon geopend en dan kan je altijd zelf aangeven of je het weg wilt klikken ;) Ik denk dat firefox dan niet meer vast loopt