Kan je bij Open Office 4.0 een lettertype toevoegen, zoals Universe etc ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (4)

Volgens mij kan je dat gewoon in Windows doen. Ga naar het bestand (font/lettertype), rechtermuisknop en kies: toevoegen als TrueType font.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Dat doe je door ze in je operating system (bv windows) te installeren. Dan zijn ze ook beschikbaar binnen open office.

http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=59279
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De verschillende lettertypes hebben niets te maken met het office programma, de lettertypes staan in Windows. Ik werk met XP, maar bij 7 zal dit ook wel in de zelfdemap staan nl. C:\Windows\Fonts\. Hier jouw lettertypebestand naar toe kopiëren en je zult deze letters terugvinden in Office 4.0.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe vind ik "C:\Windows\Fonts\" ?
Omdat het goede antwoord nog niet gegeven is, Nee dit kan niet.

Wat al wel vaker goed beantwoord is, is dat je de fonts via windows of mac zelf moet toevoegen, deze kan de office programma dan wel weer zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ Mcjambi: Waar of hoe vind ik die "fonts" ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google. http://lmgtfy.com/?q=windows+fonts Je ziet vanzelf wel als je iets gedownload hebt of dat fonts zijn, op windows vista, 7, 8 worden ze met dubbelklik toegevoegd anders word hier wel uit gelegd hoe je dit doet voor xp en lager: http://www.styopkin.com/articles/install_fonts.html