msn die steeds offline gaat

hoi ik heb meerdere personen in msn maar er is 1 persoon als ik met hem chat via msn valt regelmatig msn en heel internet weg en dat is alleen bij hem verder heb ik nooit las ervan vind het een beetje raar . kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn?

als vast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit intussen al drie kwartier te zoeken en kan er niets over vinden. Niks over uitval bij één specifiek contactpersoon. krijg je dan ook een foutmelding? wat voor foutmelding dan ook?
xp of win 7?
en heb je msn messenger of windows live messenger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ja... half uurtje gezocht. ik overdrijf nog wel eens :-))

Antwoorden (3)

Je computer is allergisch voor hem :P Nee hoor, even serieus: weet je het echt heel zeker? Van die ene persoon? Niet bij andere mensen? Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Dat msn wegvalt is meestal de oorzaak van internet wegvallen, dus het zal waarschijnlijk in die volgorde gaan. Misschien kan je het een keer via ebuddy met hem/haar praten. Als msn dan nog uitvalt, zou je het beste de nieuwste versie van msn en/of msn-plus kunnen downloaden.

Het kan ook zijn dat de ander een virus heeft en dat die via msn wordt verspreid. Je moet hem/haar vragen of anderen mensen op zijn/haar msn-lijst ook last van hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb één keer forse problemen gehad met iemad in de msn die rare tekens in zijn naam/adres had staan.
het wilde maar niet lukken met connecten en iedere keer klapte de verbinding er uit. Tot mijn contactpersoon besloot een nieuw msn adres aan te maken.
Toen ik dat nieuwe adres had toegevoegd, en de oude verwijderd van die persoon, ging het gewoon goed.

Het is een heel raar probleem, want ik kon er toen ook al niks over vinden, en het enige wat hij dus veranderde, was de tekens ( ~ & ~) uit zijn msn naam en adres halen.

Nog steeds ben ik er niet zeker van dat dat t was, maar iets anders hebben we niet kunnen bedenken.

Dus mogelijk ligt het niet aan jou, maar aan de andere kant.

Samen de oplossing zoeken is dan de sleutel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik heb dat ook wel voor. bij 1 persoon.
dat betekent dat die persoon een soort slecht signaal doorstuurt naar jou pc waardoor internet en dergelijke blijft uit vallen.
dat komt doordat die persoon een bepaald iets heeft gedownload op geslagen of geopend heeft.
of een programma open staan heeft waar MSN zogezegt niet tegen kan..
heb ik ook soms voor. het beste wat je doet. is die persoon blokeren voor laat ons zegge 2 dagen ( doe ik meestal)
en dan is er niets geinfecteerd of gebeurd . en dan terug unblocken en dan is het in orde. en heb jij geen problemen:D