Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goeie pop up blokker? Zit er een in commodo?

Toegevoegd na 32 seconden:
comodo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het programma Pop Up Blocker Pro is goed én gratis te downloaden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In mijn browser Opera (http://www.opera.com) heb ik geen last van popups. De popup-killer is ingebouwd. Standaard staat dat volgens mij uit, en anders kan je ze hier uitzetten: Tools / Preferences / General (Engelse versie).
Verder heb ik de inhoud van dit bestand:
http://www.hostsfile.org/Downloads/hosts.txt
...gekopieerd naar 't eerder genoemde bestand hosts in c:\windows\system32\drivers\etc.
Dat scheelt veel reclame, popups en malware.

Verder is 't meestal eenvoudig om irritante (bewegende) reclame te blokkeren in Opera. Rechtsklik op een leeg stukje op de pagina, 'block content', en klik op het betreffende plaatje die je niet meer wilt zien. Soms blokkeert ie teveel - doe dan shift+klik op het plaatje. En dan 'Done' aanklikken.
(Hier en daar zal je even moeten vertalen naar het Nederlands als je besluit de Nederlandse versie van Opera te gebruiken. I.v.m. troubleshooting via internet gebruik ik zoveel mogelijk Engelse versies van software.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze werken allemaal wel maar vergeet ook niet naar de beveiligingsinstellingen te kijken misschien moet je die nog wel aanpassen, daar is veel winst te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn browser (firefox) gebruik ik AdBlock+.

Blokkeert alles, reclame, popups, en nog selectief ook, als je dat wilt. Erg handige plugin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding