Hoe kan je foto's van je iPhone verwijderen die je via iTunes vanaf de PC hebt toegevoegd?

Hallo,

Ik ben naar iTunes gegaan > photos > sync from selected folder > .

Nu staan ze dus in een apart album op mijn iPhone. Er zijn alleen plaatjes bij die ik niet op mijn iPhone wil, maar omdat ik ze via mijn PC heb toegevoegd kan ik ze niet normaal verwijderen.

Kan iemand me helpen?

Ik heb ze inmiddels van mijn PC verwijderd en toen opnieuw op sync gedrukt, maar ze blijven in mijn iPhone staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Wat ik aanraad is om in itunes de map te deselecteren, vervolgens syngroniseren, wat alle foto's moet verwijderen, vervolgens de map weer aanvinken en wederom syngroniseren, dan zouden alleen de bestanden die in de map staan op je iphone moeten komen, heb dit zelf wel eens met muziek, heel vervelend, denk dat het een glitch in het syngroniseren is... Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was me niet opgevallen dat ik synchroniseren schijnbaar niet kan spellen ;-)