Wie weet een handige manier om de favorieten in te delen in Internet Explorer?

Heb nu een paar honderd favorieten in mijn lijst staan, en bij indelen kan ik telkens slechts 1 favoriet tegelijk naar een map verplaatsen. Dat gaat weken duren zo.

Het zou mooi zijn als ik groepjes favorieten zou kunnen selecteren om die dan naar een andere map te verplaatsen.

Wie weet hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.3K
itsme
13 jaar geleden
In een uur heb je een paar honderd favorieten verplaatst hoor. Dat hoeft echt geen weken te duren.
De meeste tijd ben je nog kwijt met bedenken op welke wijze je ze gaat groeperen.
Kimath
13 jaar geleden
Wat lastig dat je ze alleen 1 op 1 kan verplaatsen. Bij Firefox kun je via Organize Bookmarks heel veel ineens verplaatsen door ze te selecteren met shift en dan te verslepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met symbaloo hoef je nooit meer moeilijk te doen met organiseren. De orde IS er al :-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Symbaloo slaat alles ook nog eens online op. Ook na een herinstallatie van je OS of IE ben je nooit meer iets kwijt.

Het beste antwoord

Doe dat via de verkenner.

Favorieten worden gewoon bijgehouden in een directory,
zoek deze op, meestal iets van C:\Users\[userName]\Favorites\

Daar kan je naar hartelust selecteren, verplaatsen, verwijderen. Dat gaat een stuk sneller dan via IE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste wat je kan doen is Symbaloo instaleren in je browser. Daarmee raak je nooit meer je favorieten kwijt, want het staat online opgeslagen bij symbaloo.

Symbaloo geeft je een visueel veld met blokjes, waar dan je favorieten in staan.

Sinds ik er mee werk wil ik nooit meer zonder :-))

www.symbaloo.com

Toegevoegd na 3 minuten:
Via de blokjes, ga je direct naar de site waar je heen wilt. Verder is er een "voeg toe" knop beschikbaar, waarmee je met twee keer klikken een site toevoegt aan je symbaloo veld.
perfect overzicht, nooit meer wat kwijt, en de blokjes zijn sleepbaar, aanpasbaar, en weggooibaar. Erg makkelijk allemaal. :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere browser heeft wel een favorieten tab welke naar hartelust in te delen is.

Je kunt ook de map 'Favorites' opzoeken, meestal op de C-drive.
Via search functie vind je 'em wel.
Maak vervolgens een snelkoppeling naar deze map en via verken/explore kun je alles eenvoudig indelen naar jouw wensen.

Maak ook regelmatig een kopie van deze map en sla die ergens op op cd, stick o.i.d. Je kunt je favorieten dan ook eenvoudig kopieren naar een ander werkstation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ander alternatief is misschien het in gebruik nemen van Google Chrome (ondanks dat je aangeeft dat je met IE wil werken).

Google Chrome kan namelijk haar favorieten etc. synchroniseren met een google/gmail-account.
Als je die op iedere PC waar je achter zit instelt heb je altijd je favorieten bij de hand!