Hoe maak ik van een Word-bestand een PDF-bestand?

Toegevoegd na 5 minuten:
Microsoft Office Word 2003

13 jaar geleden
in: Software
9.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke Word-versie heb je?

Het beste antwoord

Daar zijn tooltjes voor.
Zelf maak ik meestal gebruik van Cute PDF, deze "print" je Word-document naar een pdf-document.

Toegevoegd na 28 seconden:
Gratis te downloaden op:
http://www.cutepdf.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ook op onderstaande site kan je gratis Word bestanden omzetten naar PDF en vice-versa.
Indien je gebruik maakt van Office 2007 beschikt Word zelf over de mogelijkheid om op te slaan als PDF.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open Office(gratis) kan je standaard word documenten openen en deze exporteren naar pdf formaat. Ook hebben de nieuwe versies van Microsoft Office dit nu standaard in hun pakket zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dodelijk gemakkelijk:
Open het doc in word van office 2007 of hoger, en dan doe je Save as... en dan op pdf or xps en dan publish je het als pdf. Gelukkig heb ik niet de NL-talige versie van office.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PDFCreator doet het hier prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel eenvoudig, druk op printen en als je je printer uit kiest klik op pdf als printer dan sla je hem op als pdf :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
die optie had ik helaas niet, maar voor anderen kan dit wel zo werken