Hoe kan je in Excel office 2003 instellen dat het programma elke keer een nieuwe instantie moet opstarten?

Nu wordt elke geopend document in dezelfde instantie (window) geladen. Dat wil ik niet en ik wil dat hij elke keer een nieuwe instantie van Excel opstart. Hoe kan ik dit instellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kunt het in Excel niet instellen.

Wat je wel kunt doen is snelkoppelingen maken naar de bestanden die je altijd in een eigen instantie geopend wil zien, waarbij je voor de snelkoppeling dit commando gebruikt:

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office\EXCEL.EXE" / c:\bestand.xls

(Als er in c:\bestand.xls een spatie voorkomt moet je er aanhalingstekens omheen zetten)

Toegevoegd na 9 minuten:
Het bestand 'bestand.xls' zal dan in een eigen instantie openen.
rose
13 jaar geleden
Je kunt ook Excel gewoon nog een keer starten, en dan daar het tweede document openen.
bamibal