Is het wachtwoord voor de webmail hetzelfde als het wachtwoord voor de Outlook Express-mail?

Ik heb Outlook Express 6, en sinds gisteren, krijg ik een foutmelding als ik de mail wil binnenhalen. Heb al op de site gekeken die ik van de beantwoorders van mijn vorige vraag, kreeg. Ben nu wel zover dat ik de webmail kan bekijken.
De foutmelding is er een van algemene aard, en betekent: een onbekende fout.
De KPN-helpdeskmedewerker denkt dat er nu een beschadiging in de software zit. Maar ik wil eerst nog even het wachtwoordverhaal exploreren.

Dank bij voorbaat!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Als het goed is heb je dat wachtwoord zelf ingesteld, of je hebt een brief waar jouw nog niet gewijzigde wachtwoord instaat die je van je provider kreeg. (het zogenaamde standaard wachtwoord.... dingen als welkom01, of 0000. )

Als het hetzelfde wachtwoord is, moet je dat gewoon kunnen testen door het te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ik heb het geprobeerd, en de mail functioneerde nog niet naar behoren, dus dan zal er waarschijnlijk toch een beschadiging in de software zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan. Jammer dat het niet hielp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, ben ik inmiddels achter

Andere antwoorden (1)

Wat eventueel kan helpen is om je account in Outlook Express te verwijderen,en opnieuw aan te maken met de gegevens die je van je provider heb ontvangen,zoals gebruikersnaam,wachtwoord,emailadres.
Mocht dit ook niet helpen verwijder dan Oulook Express.download hem opnieuw en voeg de gegevens weer in.
Succes