Hoe voeg ik een 'wolkje' toe in een film?

Ik heb een filmpje gemaakt en wil er even iets bij typen. In youtube doen ze dat wel eens met van die blokjes. Hoe doe ik dit? Moet dit in windows live moviemaker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

als je een optie in je software hebt om te typen. kan je door op je schermpje te klikken zien waar je tekst komt. Afhankelijk van de software kan je daarmee veranderingen aanbrengen ( fonts en ook of het een blokje is of een wolkje of een rondje met bubbels ( dat iemand denkt ipv zegt) Maar dat is afhankelijk van je software.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er staat een A ( add caption) in het engels daar klik je op en dan op het plaatje wat je bewerkt. En dan komt een vierkantje in je beeld met A-------- die A knippert en daar kan je je tekst intypen. Ik denk voor zover ik weet niet dat ze balonnetjes of andere plaatjes hebben...