Kan je voorkomen dat MS Word een woord wilt verbeteren?

Ik gebruik vaak het woord "content", dit woord staat in de woordenlijst in Word, maar tijdens een spellingcontrole stelt Word altijd voor om dit te veranderen naar tevreden. Is het mogelijk om de voorkomen dat ik die melding steeds krijg tijdens de spellingcontrole?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kunt de spellingscontrole uit zetten, dat is de enige oplossing. Want aan de "verbetervoorstellen" kun je niets wijzigen. Of je zou de taal op Engels moeten zetten, maar dan krijg je voor alle Nederlandse woorden andere suggesties...
Amadea
10 jaar geleden
Woorden in een aangepaste woordenlijst toevoegen, verwijderen of bewerken

Open het dialoogvenster Aangepaste woordenlijsten.

Werkwijze

1) Selecteer de woordenlijst die u wilt bewerken. Zorg dat u het selectievakje niet uitschakelt.
2) Klik op Woordenlijst bewerken.
3) Ga op een van de volgende manieren te werk:
- Als u een woord wilt toevoegen, typt u het woord in het vak Woord(en) en klikt u op Toevoegen.
- Als u een woord wilt verwijderen, selecteert u het woord in het vak Woordenlijst en klikt u op Verwijderen. (in jouw geval selekteer je hier dus "content" !)
- Als u een woord wilt bewerken, verwijdert u het en voegt u het vervolgens toe met de gewenste spelling.
- Als u alle woorden wilt verwijderen, klikt u op Alles verwijderen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor het "Open het dialoogvenster Aangepaste woordenlijsten" hierboven, hier de werkwijze:

1) Klik op de Microsoft Office-knop en klik vervolgens op Opties voor Word.
2) Klik op Controle.
3) Klik op Aangepaste woordenlijsten.
Ozewiezewozewiezewallakristallix