Hoe krijg ik weer geluid op mijn computer als ik via configuratiescherp-> geluiden en apparaten niets kan wijzigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je het via de configuratie niet kan vinden kijk dan eens op je toetsenbord. misschien staat daar bij één van je F-toetsen een luidsprekertje met een streepje er door. Dit is de mute knop. Door deze te gebruiken gaat je geluid weer aan... of uit zo je wenst. Ook kun je met je muis op het luidsprekertje rechtsonder in je balk gaan staan. Door deze links aan te klikken kun je het geluid scrollen met de muis. Met de rechtermuisknop kun je opties wijzigen. Heb je meerdere media players, zet dan hiervan het volume hoger. Ook kan er een onderbreking in je kabel (tussen computer en luidsprekers) zijn welke het geluid weergeeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het volumebeheer gemakkelijk vinden door te gaan naar: Zoeken-Alle bestanden en mappen- volume

Je krijgt dan het volumebeheer te zien. Als het volumebeheer het niet doet, dan heb je geen geluidskaart.
Of geen geluidsdriver. Als je je merk (windows, mac, xp enz.) opgeeft, + de maker (Medion bijv.) opgeeft, dan zoek ik de driver voor je op. Het liefst wil ik ook graag het nummer van de sticker achterop de computer hebben (art. nummer is dat.), met dat nummer kan je de goede driver vinden

Gavin

Meer hulp nodig? Stuur me een privébericht of laat een reactie achter