Weet iemand of je adobe (flashplayer) v8 kan installeren op jwindows mobile 5?

Ik heb sinds 2 dagen mobiel internet op mijn telefoon, maar de site die ik liefts gebruik vraagt adobe flashplayer v8.

De enige die ik vindt voor windows mobile is 2,1 light of zo maar die werkt niet.
Ik google me suf maar vindt niets.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Volgens mij kan het niet, hier op Windows Mobile 6 is het in ieder geval niet gelukt.

Toegevoegd op 15-05-2009 11:02:51
En ik wilde nog iets aanvullen, maar mobiel ging dat even niet.

Er is een gratis browser, Skyfire, die nu nog in een soort bètastadium zit, waar van alles, bijvoorbeeld ook Flash, bij in zit gebouwd, persoonlijk gebruik ik hem soms als alternatief voor de meegeleverde Internet Explorer en het werkt best wel lekker, zie eventueel link:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet gewoon het Youtube pakket hebben. Daar zit alles in (inclusief flash player).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het niet mogelijk, alleen je hebt wel speciaal voor mobiles flash-lite-player
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, alleen versie 7.
http://www.adobe.com/products/flashplayer_pocketpc/downloads/player.html

Toegevoegd op 15-05-2009 13:28:28
Te vinden via bovengenoemde link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of inderdaad skyfire gebruiken.
Je moet een browser hebben die dit ondersteund bijvoorbeeld SKYFIRE