Op tablet PC's is Android geïnstalleerd. Wie weet het kenmerkende voordeel ten opzichte van andere besturingsprogramma's; hoeveel ruimte neemt Androïd

Vraagt Androïd minder GB's dan bijvoorbeeld Windows XP of is tussen die twee geen vergelijking te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Geen vergelijking te maken. Android is voor mobile devices en XP is voor desktop en laptop computers.
Android (voor telefoons en tablet PC's) moet je dan vergelijken met b.v. iOS van Apple (voor iPhone en iPad) of met Windows Mobile (voor telefoons en tablet PC's).