Hoe maak ik een mooie bronvermelding in Word?

Hoe ik het wil hebben:
Ik wil graag een superscript cijfer achter een woord. Dan onder die pagina, als voetnoot de internetlink naar die bron. Bij voetnoot wordt dit helaas op elke pagina dan geplaatst. Dus dit werkt niet.
Hebben jullie een goede oplossing voor mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.9K

Antwoorden (3)

insert => reference => footnote zou moeten werken. Tik in de footnote een webadress, en als je hyperl;inks vervangen voor actieve links aan hebt staan in je preferences moet het een actieve link worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je klikt op: Invoegen --> verwijzing --> voetnoot. Als het goed is komt het alleen te staan op de pagina van de verwijzing. Ben je niet in de war met 'voettekst'? Want dat komt wel elke pagina terug..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een handig trucje:
Zet de cursor achter het woord waarachter je het superscript wil hebben en druk ctrl+alt+F en hopla! - er verschijnt een voetnoot onder aan de pagina!