Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom hangt firefox na een uur gebruik

ik heb een windows 7 pc
en firefox als web-browser
laatste tijd als ik hem van m'n ene scherm naar m'n andere wil verplaatsen of verkleinen dan hangt firefox
dan moet ik 'm echt hand matig uit taakbeheer verwijderen

en als ik 'm wel kan afsluiten en evenlater weer wil runnen dan zegt windows dat ie al draait.
dan kijk ik in m'n taakbeheer en dan staat firefox er nog
met ruim 400Mb geheugen gebruik

heb de laatste versie draaien van firefox
als het werkt vind ik het een fijn progje
maar dit is wel ruk..

iemand een idee behalve een ander prog. gebruiken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan aan verschillende dingen liggen. Wel is bekend dat Firefox vrij veel van het geheugen van je computer vraagt, vooral als je het programma lang open laat staan. Ook als je veel add-ons hebt geïnstalleerd kan het programma nogal 'zwaar' worden.

Misschien heb je wat aan onderstaande site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is de wondere wereld die microsoft heet. Maar terug gaan in de tijd via systeemherstel hersteld dit normaal. Anders de-installeren en herinstalleren. Dat moet voldoende zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Firefox is niet gemaakt van microsoft. Microsoft heeft internet explorer. Maar blijf maar bij firefox, ik heb een windows 7 ultimate. Totaal geen problemen. Probeer ook eens een nieuw .exe bestand te downloaden van firefox. En update eens uw windows seven en wie weet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding