Photoshop geeft error als ik een video probeer te bewerken, hoe verhelp ik dit? (Zie beschrijving)

Ik zag dat ik ook video's kon bewerken in Photoshop, en dat ik er niks voor hoefde te installeren. Alles werkte, maar zodra ik een filmpje importeer geeft hij volgende error (zie ook plaatje): 'Could not complete your request because DynamicLink is not available' Ik heb Windows 8 en Photoshop CS6 Extended. Graag snel antwoord!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (2)

Lijkt mij dat je dan toch wel iets moet downloaden.

http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=5504

Download dit.

Hoe je het moet installeren staat wel in het Engels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een video wil importeren, doe je dat niet met Import, maar je klikt links onderaan op Timeline. Dan wordt het vak onderaan groter. Je klikt op het kleine film-icoontje (zie afbeelding), waarna je kan kiezen voor 'Add Media'. Het lukt met een mp4. Met andere formaten heb ik het zelf nog niet geprobeerd.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb nog een Youtube-filmpje gevonden, met aanbevelingen voor het bewerken: https://www.youtube.com/watch?v=8awZuMWGnXY

Toegevoegd na 16 uur:
Als je de Timeline onderaan links niet ziet staan, dan vink je Timeline aan onder het menu 'Window'.