hoe zet ik verschillende avi films op 1 dvd om op de dvd player af te spelen? MEt welk programma

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

geef eerst de afzonderlijke avi bestanden een naam en sla ze op in een nieuwe map ,vervolgens open je windows movie maker , dit is een simpel maar goed programma wat standaard in windows geïntegreerd is,open via media importeren je map met video bestanden en sleep ze naar onder in de daarvoor bestemde vakjes het wijst zich eigenlijk vanzelf

Toegevoegd na 2 dagen:
ik had het in ene wat druk zo doende kon ik niet vermelden dat je windows moviemaker onder de knop programma,s bureauaccessoires kan vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nero is daarvoor erg geschikt. Je kunt er zelfs een menu mee maken, zodat je van daaruit de avi's kunt starten. De dvd is in iedere dvd speler af te spelen.
paulus811
13 jaar geleden
Als het divx-avi is, dan kan je beter een divx-player kopen (ongeveer 40 euro bij de Blokker, maar elke elektronica winkel heeft zulke spelers). Je brandt de avi's als data op een DVD en kan dan gewoon op tv kijken via de divx-player.

Anders koop je een mediabox, principe is hetzelfde. In plaats van op een dvd, zet je de avi bestanden op een usb stick of harde schijf.