Bestaat er een gratis tooltje waarmee je een zelfgemaakt avi filmpje kunt omzetten naar DVD formaat en waarin je in het programma zelf kunt branden?

en dus ook een menu krijgt bij het opstarten? Of het filmpje mag ook direct gestart worden.

Bestaat zo'n gratis tool? Nu moet ik altijd en omweg maken, eerst converteren en dan branden met Nero

Bestaat er een gratis tool waarmee ik een avi kan omzetten naar DVD formaat en ook in datzelfde progrmma een knop "BURN" waarmee dus de dvd klaargemaakt wordt zodat deze afgespeeld kan worden in mijn dvd speler? Dus alles in één?

Toegevoegd na 30 minuten:
IK HEB ZELF GEVONDEN VIDEO DVD MAKER
http://www.downloadplaats.nl/425/download/Video-DVD-Maker.html

Hebben jullie een beter alternatief?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf altijd : ConvertXtoDVD kan je op google opzoeken is gratis en werkt super en nog in nederlands ook .
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

jazeker
http://download.cnet.com/AVI-DVD-Burner/3000-2194_4-10548238.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met gratis bedoel ik echt gratis hé
zonder watermerk in de output!!!!!!
http://www.topsreviews.com/dvd-creator/dvd-creator-cucusoft.html

free trail, torrent+crack zoek je er zelf maar bij... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met gratis bedoel ik echt gratis hé
zonder watermerk in de output!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gratis is niet gelijk aan trial!!!
Any video converter is het best voor alles!

Toegevoegd na 41 seconden:
dan wel de pro versie. want de niet betaalde