kan je een word document dat in xp is gemaakt openen op word mac?

graag antwoord over 2007, 2008 en 2010

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja. Maar wellicht afhankelijk van de versie die je op je mac zet. Apple zegt:

Office op je Mac

Er is een native-versie van Microsoft Office verkrijgbaar voor Mac OS X - met een Mac-interface natuurlijk - om documenten te maken met Word, presentaties met PowerPoint en spreadsheets met Excel, net als op een Windows-pc. En alles is compatibel met Microsoft Office voor Windows, zodat je gewoon documenten met anderen kunt uitwisselen. En ook als je geen Office op je Mac geïnstalleerd hebt, kun je via Snelle weergave toch Office-documenten bekijken, zonder dat je een programma hoeft te openen.