Wat kan het probleem c.q. oplossing voor dit Shockwaveprobleem zijn?

Wat kan je nog proberen als je met alle browsers (i.e., chrome, firefox) geen shockwaveflash filmpjes kan afspelen, omdat de pc er dan heel traag van wordt (lees muis reageert pas na halve minuut) en je hebt alle browsers en alle adobeprogramma's al verwijderd en opnieuw geinstalleerd
(zonder je pc opnieuw te installeren)

Dit geld ook voor bijvoorbeeld uitzendinggemist kijken, na de reclame, werkt het niet meer.

Toegevoegd na 36 minuten:
(XP - 2 GB intern geheugen - 2,81Ghz processor)

13 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor een PC heb je ?
geheugen ? processor?
sterredag
13 jaar geleden
Oeps vergeten :)

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Dit is geen gelijkend probleem (browsers crachen niet, hele pc functioneert extreeem traag) Bovendien staat daar als oplossing alles deïnstalleren en opnieuw installeren. Dat is al gebeurd.