Wat moet ik doen bij deze error: "quartz.dll violation error"?

Bij het programma "magix easy se" krijg ik steeds een error en sluit het programma af. als ik deze error zoek op google krijg ik geen antwoorden. Zou een ICT'er mij kunnen helpen of iemand die hier verstand van heeft?

mvg,
Joost

ps: er zit een afbeelding met de error bij

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik denk dat je beter het programma kan herinstalleren nadat je eerst een flinke clean up hebt gehouden ?
probeer
misschien wat meer geheugen nodig ?
ik meen te zien dat het ook een wat oudere versie is dus wellicht updates te vinden ?

je kan deze link proberen maar let wel op dat dit waarschijnlijk gewoon een cleaner is
met weer allerlei koop software
aangezien het een advertentie link is (de bovenste in google search zijn meestal link naar betaalde software toestanden

probeer advance system care als cleaner zie link 2
daarmee krijg je ook het programma uninstaller 3
waarmee je heel netjes ook de resten van je register kan cleanen
als je dat edit proggie er af haalt

ondanks dat het wat reclameachtig is is het wel een van de beste cleaners die ik ken
het proberen waard
capthavoc