Hoezo start mijn windows movie maker niet meer op?

Ik wil heel graag weer filmpjes maken,, maar nu heb ik dit probleem.. wat moet ik hier mee doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

eigenlijk staat in het schermpje wat je moet doen. Lees de systeem eisen. kijk welke grafische kaart je in jouw computer hebt en check op internet de eigenschappen. Daar vind je het antwoord. Of je moet de driver updaten of een nieuwe grafische kaart kopen die het programma wel ondersteund.