Daar heb je een scanner voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet wel een scanner hebben natuurlijk en als je die hebt dan kun je bij invoegen en/of -plaatje ophalen- kiezen of je dat via de scanner wil doen... Aldus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Microsoft heeft de inscanfunctionaliteit bij Office 2007 beëindigd vanwege de teruglopende vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt hiervoor Office 2007 Mediagalerie gebruiken, maar het is niet meer mogelijk om het rechtstreeks vanuit een Office 2007 programma te doen.
Mediagalerie is te vinden in het startmenu. Als het goed is staat het bij vind je het in de Office 2007 map in het startmenu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee je kunt het ook gebruiken om je textdocument in te scannen. Kies in Mediagalerie Bestand --> Clips toevoegen aan galerie --> Van Scanner of Camera.
Verder moet je het zelf uitzoeken. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Postpunk, ik heb het net zelf even geprobeerd. Scannen via de Mediagalerie gaat nog wel, maar puur als afbeelding, dat kan ik ook wel met andere software en OCR functies zitten er kennelijk niet bij.
Maak met je mobieltje een foto, verwerk deze met een OCR programma, en dan haal je de tekst zo binnen in Word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij zal dat door de gebrekkige resolutie en scherpte van een mobieltje maar moeilijk lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je die optie vroeger had, en nu niet meer, dan heb je geen scanner programma (meer) geinstalleerd. Die optie zat dan onder alt-File/Bestand->Acquire, en komt met de scansoftware mee.
De afbeelding in het scanprogramma selecteren en de afbeelding/tekst kopieren. Als je dan in Word staat met je muis, dan afbeelding plakken. Dan staat de afbeelding/tekst in word. ALthans zo werkt het bij mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste heb je een scanner nodig en ten tweede een zogenaamd OCR programma (even googelen). Een OCR programma probeert van de gescande tekst, dat een afbeelding is, normale tekst te maken. Die tekst kan je dan in Word 2007 gebruiken.