Je kan de properties van het plaatje openen door met rechts te kliokken op het plaatje. Daar kan je de positionering van het bestand aangeven. Zorg dat je het boven de tekst laat zweven, anders gaat het met de tekst mee.

Echter, als je grotere bestanden gaat opmaken is word verre van ideaal. Je kan beter adobe indesign pakken, of een soortgelijk pakket. Word gaat -zeker bij grotere bestanden- een boel koppijn veroorzaken. (Ik weet het: Ik heb er al een keer een boek in geprobeerd te maken; uiteindelijk alles moeten overzetten & opnieuw opmaken)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel simpeler is het om een tekstvak te maken en daarin te afbeelding te slepen... Dan heb je alle vrijheid om er alles mee te doen... en blijft het op de plek staan als je in die pagina werkt...