hoe verander je grijze woorden in word?

ik had even wat gekopieerd van een website en ik wou dat bij mijn werkstuk plakken maar ik wil die tekst in arial black hebben maar dan worden die woorden grijs

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Dit kun je helemaal voorkomen door de tekst die je kopieert te plakken zonder opmaak.

Selecteer eerst de tekst in de bron met ctl-c, zodat die op je klembord zit.

Ga dan naar bewerken', en kies voor 'plakken speciaal'. Selecteer daar 'niet opgemaakte tekst'.

Nu krijg je alleen de tekst en niet alle mogelijke speciale tekens, indelingen, afstanden, aanpassingen, kleurtjes etc, die er in de bron stonden, en kun je de tekst eventueel zelf zo opmaken dat die in de rest van je document past.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mocht je een tekst al geplakt hebben en niet via deze optie, dan kun je de opmaak nog verwijderen door de tekst te selecteren en -spatie te drukken. Kies vervolgens het opmaakprofiel 'Standaard' en de opmaak van je tekst is hetzelfde als alle andere tekst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank u wel!

Andere antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd de tekst te selecteren en dan je letter type van kleur te veranderen?