Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik al mijn muziek op mijn ipod heb, maar slechts een deel daarvan op mijn computer in itunes?

als ik nu iets wis in itunes en vervolgens mijn ipod synchroniseer, verdwijnt de muziek ook van mijn ipod, maar daar wil ik graag alle muziek op houden, terwijl ik slechts een deel in itunes wil ivm een tekort aan harde schijf ruimte. (de rest van de muziek kan dan op mijn externe harde schijf opgeslagen staan en op de ipod)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
490

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

iTunes is als een soort backup voor je iPod, als je dus iets kwijt bent op je iPod en je synchroniseert weer met iTunes dan zet hij het er weer op.
Dus als je dan iets verwijderd in iTunes dan verwijderd hij dat ook op de iPod.
Als je te weinig ruimte hebt op je computer, kun je het ook op een externe schijf of USB stick zetten.
Dit moet je dan wel aangeven in iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je muziek beheren met een ander software pakket, bv poddox; Hierdoor ben je niet meer gebonden aan de gekke apple regels en kan je ZELF besluiten wat je wanneer op de ipod hebt staan:

http://www.poddox.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding