Is er een android app die er voor zorgt dat je je volledige computer over kan nemen?

Dus ook als de computer uit staat.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik kwam er net achter dat de pc altijd aan moet staan.
Maar kan ik de app dan ook gebruiken als mijn pc op slaapstand heb heb staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Computer moet altijd aanstaan via een remote desktop sessie.

De app heet Remote Desktop Client for Android
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet de app het wel als ik mijn pc in slaapstand heb staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slaapstand durf ik niet te zeggen. Ik denk dat hij echt aan moet blijven. Want anders kun je die connectie niet opbouwen.
De computer moet aan staan

kijk bij mijn bronnen voor een goed programma

het werk echt goed

ik kon op mijn telefoon mijn eigen computer overnemen ik kon zelfs filmpjes op youtube kijken!

gr,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat kan op je Android ook al, dat is toch niet zo verrassend? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt maar als voorbeeld dat het goed werkt ik deed het een keer voor de grap maar ik gebruik het verder niet hoor wat is het nut?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om youtube filmpjes te kijken niet :) Maar je kunt elke computer via remote desktop benaderen en dat is handig als netwerkbeheerder of als je een bestand van je eigen computer wilt benaderen terwijl je ergens anders bent. Legio mogelijkheden en nut :)
Ik ga niet zeggen dat de computer hiervoor altijd aan moet staan!
Nee, dat doe ik niet.

Ik gebruik PocketCloud daarvoor. Teamviewer kan ook.