Kun je met office 2003 toch outlook 2007 gebruiken? (de overige functies van 2003 wil ik behouden zoals excel 2003)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja, dat kan.
Je moet dan eerst Outlook 2003 uninstallen en dan de nieuwe Outlook 2007 installeren.

De nieuwste functies mbt. mailing (bv. mail merge etc,.. ) kan je dan niet echt gebruiken.

In de link zie je welke functies niet in Outlook beschikbaar zullen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaat een compatibility pack, om in office 2003 office 2007 te kunnen gebruiken.