Is er een vergelijkbaar programma als Teach maar waarbij je ook afbeeldingen + tekst kan toevoegen?

Met Teach (studie-/overhoring -programma) kan je alleen tekst oefenen. Ik zoek iets waarbij ik een plaatje kan toevoegen met daaronder de tekst, wat betekend 1.

En dit plaatje dan vaker toevoegen maar dan met de tekst wat betekend 2, 3, enzovoort.

Is hier een programma geschikt voor?

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik kom er net achter dat het met Teach ook kan :)

Alleen in de geavanceerde modus!!! Werkt prima zo voor mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Het programma Audivididici is daar geschikt voor. Je kan er plaatjes en geluid toevoegen. De site is toegevoegd bij de bron.