Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn favorietenlijst alfabetiseren?

Ik heb nu zoveel favorieten, dus lijkt dat mij wel handig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke browser heb je? IE
FireFix
Opera
Chrome
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IE van microsoft

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het antwoord van Superscript is uiteraard prima, maar als je heel veel favorieten hebt kan het handig zijn deze onder te verdelen in verschillende categorieën.
Klik hiervoor op: "Organize Favorites" (weet even niet zo gauw wat het in het Nederlands is). dan opent zich een apart venster. Hier kun je nieuwe mappen aanmaken en de betreffende linkjes die met dat onderwerp te maken hebben naar die map slepen.

Als je dan klaar bent, kun je de tip van Superscript nogmaals opvolgen om de mappen in alfabetische volgorde te zetten.
Dit zoek ook makkelijker in de lijst als je alles van een bepaald onderwerp in een bepaalde map hebt zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door rechts te klikken op de map waar de te sorteren favorieten in staan, en dan in het menu wat te voorschijn komt, "sorteren op naam" te selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je kan CCleaner downloaden. Een klein programma zonder boe of ba dat heel je PC opkuist tot in elk detail + hij sorteert ook je favorieten telkens wanneer je een cleaning doet.
Telkens je favorieten gesorteerd zijn en je maakt er nieuwe bij moet je weer gaan sorteren. Nu niet meer.
En bij deze is dan ineens je PC 'gecleaned'.
Is maar een voorstel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding