Kan je als je een mail verstuurt met hotmail ook spellingscontrole gebruiken? Hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Nee, Hotmail beschikt niet over spellingcontrole.

Met Microsoft Outlook kan je mails versturen mét spellingcontrole.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je mozilla firefox gebruikt hebt je dit wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn twee manieren, een browser met spellingscontrole, of het bericht schrijven in word, controleren en met knip en plak in hotmail zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Zo doe ik het ook altijd
Als je een google toolbar heb geinstalleerd heb je de knop spellingscontrole na het typen van je mail daar op klikken en dan verbeterd die. Als je hem niet in je toolbar heb klik dan op de sleutel rechts in de toolbar.