Hoe kan ik van 2 of meer afzonderlijke foto´s als 1 bureaubladachtergrond maken,

ik bedoel dus een bureauachterblad met meerdere foto´s.
Ik heb een computer met windows 7 64 bits.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
10.8K

Antwoorden (2)

Indien je niet handig bent met programma´s als photoshop, kun je het beste het programma Paint gebruiken, dit zit als het goed is standaard op je computer (bij bureau-asseccoires)
Maak hierin een nieuw, groot werkblad, bijvoorbeeld 2000 x 2000. Nu kun je vanuit je mapje waarin je foto's staan, deze naar dit werkblad kopiëren. Je kun de foto's naar believen verkleinen en vergroten. Als je klaar bent, sla je het op als jpg. Nu is hij klaar voor gebruik als achtergrond!
Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, je kunt bij het openen van Paint niet meteen een afmeting invullen, dit kun je doen door op afbeelding -> kenmerken te klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het kunnen proberen met Picture Collage Maker, daar kun je leuke dingen met foto's mee doen.
rose