kan ik bij open office een eerdere (opgeslagen) versie van een document vinden op mijn pc?

document opgeslagen op 22 uur blijkt niet te openen, maar een eerdere versie werd opgeslagen om 21 uur.. kan ik nog aan die eerste versie aan (in de hoop dat ik deze open krijg op een goede manier)

7 jaar geleden
in: Software
2.6K

Het beste antwoord

Open Office slaat regelmatig bestanden op in de map backup.
Het kan zijn dat hier nog de vorige versie staat:
C:\Users\{ loginnaam}\AppData\Roaming\OpenOffice.org\4\user\backup

Via Extra -> Opties -> Laden/Opslaan -> Algemeen, zou "Altijd een reservekopie maken" aangevinkt moeten staan.
Via Extra -> Opties -> OpenOffice -> Paden kun je zien waar de backups opgeslagen worden.
SimonV