Update iTunes geeft 100% CPU. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Na het installeren van iTunes op mijn Windows xp computer ging alles aanvankelijk goed. Ik had communicatie met mijn iPhone. Toen een update van iTunes geïnstalleerd met als gevolg dat de computer volledig vastloopt als ik iTunes opstart. 100% CPU.
Vervolgens alles op een andere XP computer ingeschakeld met het zelfde effect. Is dit over als ik Windows 7 neem of is er een truc om het weer goed te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een nabrander. Ik 3Gb geheugen in de computer.

Het beste antwoord

ik vond deze op het apple forum hoop dat je engels goed is
de fix is officieel voor win 7
maar deze kan je gerust uitvoeren op xp
want het doet alleen een reset

this works by me

In windows 7, click on your start menu, go to accessories, right click on the command prompt icon and choose "run as administrator". Once it opens, type in the following command...

netsh winsock reset

hit enter and it should say something like winsock reset successful now reboot your computer.

succes
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het morgen gelijk proberen. Dank voor de hulp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft helaas niet mogen baten