Wat is de beste messenger waarmee ik zowel met MSN als met Google Chat kan communiceren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Ik gebruik hier zelf Miranda IM voor. Een fantastisch klein, simpel en gebruiksvriendelijk tooltje.
Nadeel is dat het dus geen Webcam ondersteuning heeft. (hooguit met een extra plugin en wanneer beide kanten het zelfde programma gebruiken)

Verder werkt het prima :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kun je Ebuddy daar ook voor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met ebuddy.com kan je allerlei verschillende progamma's gebruiken waaronder ook MSN en googlechat. Ebuddy kan je ook op met je gsm,pda en mobiel.

Toegevoegd na 42 seconden:
En je kan allebei tegelijkertijd gebruiken, MSN en google chat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan met Ebuddy dit kunt u openen op de website van hun. www.ebuddy.com en u kunt dit ook op u mobiel zetten