Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Windows Live Messenger werkt niet meer, wat nu?

Ik heb opeens sinds gister op mijn laptop de volgende melding als WLM opstart:





Windows Live Messenger werkt niet meer

Er is een probleem opgetraden waardoor het programma neit goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.





Ik heb alles geprobeerd, het opnieuw installeren en dat soort dingen, maar niks helpt. Vanochtend wilde ik daarom beneden erop, maar opeens blijkt het daar ook niet meer te doen, ik krijg dezelfde melding. Ik kan op internet niks vinden hoe je dit moet oplossen.

(EBUDDY OF EEN ANDERE CLIENT IS GEEN OPLOSSING)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
440

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je toevallig stroom uitval gehad of iets in die geest?

Stroom uitval zorgt er in sommige gevallen voor dat de computer de tijd en datum van het systeem verzet. (vaak naar een bepaald "beginpunt")

MSN systemen houden tijden e.d. bij. Geen idee waarvoor maar daardoor kan het programma slecht of soms niet werken als de tijd van computer niet correspondeert met de werkelijke, huidige tijd. Dit kan je rechts onderin, op de taakbalk checken.

Een andere oplossing zou zijn, om eerst MSN te verwijderen (dus niet een nieuwe installatie eroverheen walsen) en dan pas opnieuw te downloaden en installeren.

Geeft maar post als je geen idee hebt hoe dat moet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding