Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vbag.sis omtoveren naar .jar? Hoe gaat dat?

Ik zou graag Vbag.sis willen omzetten naar .jar, omdat mijn mobiel geen .sis bestanden kan lezen. Maar op het internet lees ik veel dat zo'n omzetting niet kan en een aantal beweren dat het wel kan. Maar waar kan ik zo'n virusvrije converter downloaden?

Iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat gaat niet.

Het zijn twee verschillende dingen. Net zoals hoe kan ik mijn videoband omzetten naar een LP.

SIS is een installer voor symbian OS. Hierin staat een script en de app/exe en hoe je telefoon er mee moet omgaan. De applicatie vereist een bepaald os en specifieke chips om te kunnen functioneren. En werkt dus maar op bepaalde telefoons

JAR is een Java ARchive, waar de classes en resources instaan voor een java applicatie. Java heeft al voordeel dat er geen bepaald os en specifieke chips nodig zijn, maar een zogenaamde virtuele machine. Hierdoor werkt de software op een telefoons waar die vm is geinstalleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sheez en nou ff in het nederlands ik begrijp het wel maar de gemiddelde nederlander misschien niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Dat gaat niet." en "Het zijn twee verschillende dingen. Net zoals hoe kan ik mijn videoband omzetten naar een LP." zijn volkomen begrijpbaar voor iedereen die de Nederlandse taal beheerst, lijkt me. De vraagstelster heeft als expertise 'computers' aangegeven. Dus heb ik het nog twee alinea's toegevoegd, die al wat minder technische zijn, mocht ze er meer over willen weten. Overigens vind ik het niet netjes om jezelf boven 'de gemiddelde Nederlander' neer te zetten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding