Minecraft SP

Mag ik de versie van Minecraft SP op mijn site plaatsen die mensen vervolgens kunnen downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Of het mag weet ik niet precies.
Maar als jij het op je site zet (zoals zoveel andere) zal niemand er ook maar iets over zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat jij zomaar iets mag aanbieden op jou site wat eigendom is van een ander...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe mag het want de downloader kan niks met het programma als hij deze niet heeft gekocht op een account want je moet namelijk inloggen voordat je ook daadwerkelijk in het spel bent. Als je inlogt met een account dat Minecraft niet heeft aangeschaft houd ie je waarschijnlijk tegen dus veel problemen zal het niet veroorzaken.