Hoe kan het dat ik geen film kan afspelen met windows media player?

Heb een film gedownload en wil hem afspelen met windows media player maar ik krijg alleen geluid hoe kan dit.
Hij geeft aan dat hij verbinding wil maken met online winkel maar dat dat niet mogelijk is.
Zijn er nog andere programma s die ik kan downloaden om de film alsnog te bekijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.8K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je de jusite codecs niet, bijvoorbeelds als het in divx of xvid gecodeerd is.

Installeer dit
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=5802&s=775

Probeer maar!

Toegevoegd na 8 minuten:
Hier nog met mirrors erbij
http://www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_download.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een hele goeie is 'Gom Player' bij het kijken van gedownloade films en 'Cyberlink PowerDVD 8' voor het kijken van films op dvd op de computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel divx als FFdshow downloaden, beide gratis op het internet te downloaden en dan werkt het gewoon goed met media player.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uw film is niet compactibel met WMP: Download deze link en u zal zien dat u geen probleem meer hebt met het afspelen van uw film. Indien het nog niet werkt is uw film niet in goede staat, naar mijn mening dan wel ;-b.