Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestanden verwijdert uit Program files en nu kan ik niet meer uninstallen ?

ik heb dus de bestanden van de sims 3 verwijdert uit program files alleen als ik nu naar configuratie scherm ga staat de sims 3 er nog alleen als ik hem wil verwijderen zegt de pc dat er een fout is opgetreden alleen als ik de sims 3 wil installeren zegt de pc dat er al een hogere versie is geïnstalleerd wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
462

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De register waarden blijven wel staan, ondanks dat de bestanden weg zijn. Je kunt met CCleaner de waarden handmatig verwijderen, waardoor hij "denkt" dat hij niet meer geinstalleerd is. Dit staat bij gereedschap -> deinstalleer programma"s -> "Waarde verwijderen". SUCCESSSSSS!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download Revo Uninstaller daarmee haal je alle achter gebleven troep weg.
Gratis te downloaden op,
www.download.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar je "prullenbak" en laat de verwijderde SIMS bestanden herstellen. Als je ze nog niet weg gegooid hebt.

Algemeen:
Met windows is het over het algemeen beter dat besturingssysteem zelf het werk te laten doen. Microsoft heeft de gewoonte zaken ingewikkelder te maken dan nodig is, zodat het niet zo makkelijk gekopieerd kan worden. Dus; uninstallen kun je beter aan windows over laten.

EN voordat je zaken installeert/de-installeerd een "herstelpunt" maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding