Ik moet een grote hoeveelheid informatie digitaal beheren: Agenda, wachtwoorden, handleidingen, klantgegeven. Hoe kan ik dit handig organiseren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Daar zult u een database bij moeten gaan bouwen en een programma waarmee u de database kunt benaderen.

Wanneer het om echt grote hoeveelheden gaat, en u er budget voor hebt, kunt u daarvoor beter iemand benaderen die u persoonlijk advies kan geven.

Wanneer het om minder grote hoeveelheden gaat, zoals bv 40 klanten, dan kunt u het OpenOffice pakket (is gratis) of Microsoft Office (kost geld) daarvoor gebruiken.

Het antwoord op uw vraag is in ieder geval te veelomvattend om daar op GV de maximaal-voor-een-antwoord-toegestane-hoeveelheid-tekst op los te laten.

Stel uw vraag eens op higherLevel.
Daar zijn de antwoorden niet aan restricties onderhevig en zitten mensen die u zeer gericht verder kunnen helpen.
Het ministerie van economische zaken financiert dit project al jaren. Het is een zeer goed bruikbaar netwerk van deskundigen.

http://www.higherlevel.nl/forum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je met microsoft office wat betreft klantgegevens al een heel stuk komt
ook agenda zit daarbij
en wellich een data basis voro bestanden
je kan misschien ook gmail agenda nemen
of google office ?
en het tegenwoordig office 360 cloud al waarschijnlijk moet je daar voor betalen
het is een kwestie van experimenteren welke het beste zal voldoen
capthavoc