Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik log op MijnDigiD in met de laptop. Ik heb 2 stapsverificatie ingesteld.?

Nu is de telefoon waar ik de code op ontvang kapot. Ik wil dus mijn n ieuwe telefoonnummer invoeren maar ik zie niet hoe ik nu kan inloggen om het nummer te veranderen. Wie helpt?

ronron1212
32 minuten geleden
Waarom heb je je oude nummer niet gewoon gehouden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je je telefoon niet meer kunt gebruiken om de code te ontvangen, kun je meestal de optie voor herstel gebruiken. Probeer eerst de hersteloptie te vinden, vaak via de website van MijnDigiD. Dit kan bijvoorbeeld met je burgerservicenummer of een andere gegevensverificatie.

Als dat niet lukt, kan het ook helpen om contact op te nemen met de klantenservice van DigiD. Zij kunnen meestal je identiteit verifiëren en je helpen met het wijzigen van je telefoonnummer.

Totdat je weer toegang hebt, kan het handig zijn om een andere methode voor verificatie te onderzoeken, zoals een app of een aanvullende beveiligingsvraag.

Wie heeft dit ook meegemaakt? Hoe hebben jullie het opgelost?
(Lees meer...)
53 minuten geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing