Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik een document verwijderen terwijl het aan het printen is?

Stel dat ik 4 bladen wil afdrukken van word, mag ik, terwijl dit aan het afdrukken is, het word document verwijderen?

7 maanden geleden
in: Software
Vaughn
7 maanden geleden
Een printjob wordt naar de 'spooler' gestuurd, zodra het printen begint zit deze in de spooler en kun je alles met het document doen, dus ook verwijderen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

In de meeste gevallen kun je een document verwijderen terwijl het aan het printen is, maar het hangt af van de printer en de software die je gebruikt. Soms blijft het document nog in de printqueue staan, zelfs als je het verwijdert.

Als je het document van je computer verwijdert, kunnen de eerste pagina's al geprint zijn, en wellicht print de printer verder met de rest totdat het proces is voltooid. Het is dus meestal geen probleem, maar het kan variëren.

Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het goed om documenten te verwijderen terwijl ze worden geprint, of zijn er verrassingen tegengekomen? Laat het ons weten!
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
Waarom de duim naar beneden/min?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing