Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk AI tool kan je goed een logo ontwerpen?

Het gaat om een simpel logo wat ik in gedachten heb. Maar het is niet goed met Word te maken, paint vind ik er niet goed genoeg uitzien en ik heb geen tijd om dagen/weken om een Adobe (of een vergelijkbare gratis variant) uit te vissen.
Professioneel laten maken is te duur voor wat ik er mee wil doen.

Thecis
7 maanden geleden
in: Software
Amadea
7 maanden geleden
Wat zou je denken van zelf tekenen met potlood op papier?
Thecis
7 maanden geleden
@Amadea
1. Ik ben niet zo'n goede artiest.
2. Ik heb geen scanner om het te digitaliseren
3. Ik wil het op elke uitdraai er hetzelfde uit laten zien. Zelf tekenen is geen optie tenzij ik het daarna door een bureau (o.i.d.) opnieuw laat doen. Tenzij ik het door AI laat maken. Vandaar.
HeerVoldemort
7 maanden geleden
ChatGPT, zorg dat je prompt goed is, dan kom je al heel ver.
Thecis
7 maanden geleden
@HeerVoldemort
Klopt helemaal. Met elke AI tool is de prompt het meest belangrijke.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Er zijn verschillende AI-tools die je kunnen helpen met het ontwerpen van simpele logo's zonder dat je al te veel tijd hoeft te investeren.

Een populaire optie is Canva. Dit is een gebruiksvriendelijke tool waar je met een paar klikken een logo kunt maken. Ze hebben veel sjablonen, dus je hoeft niet helemaal vanaf nul te beginnen.

Een andere goede keuze is Looka. Deze tool genereert logo-ontwerpen op basis van jouw voorkeuren en stijl. Je kunt gewoon invullen wat je zoekt en het geeft je verschillende opties.

Ook Hatchful van Shopify is handig. Je kiest een paar dingen die je leuk vindt en het genereert logo-ontwerpen die je vervolgens kunt aanpassen.

Wie van jullie heeft ervaring met het gebruik van AI-tools voor logo-ontwerp? Welke tool werkte voor jullie het beste?
(Lees meer...)
7 maanden geleden
ChatGPT werkt top. Heb het ook al meerdere keren ervoor gebruikt
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing