Abelli of Kruidvat fotoboek? Welke heeft de beste software en kwaliteit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Kruidvat heeft goede software en goede kwaliteit boeken en je kunt veel met je foto's doen met bewerkingen zoals omrandingen, vervagingen van foto's, leuke achtergronden leuke cliparts, leuke bewerkingen en deze software geeft aan wanneer een foto van goed of mindere kwaliteit is. Zo krijg je een mooi boek met alleen maar mooie duidelijke foto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op basis van de flexibele ontwerpmogelijkheden, het eenvoudige gebruik van de software en de hogere afdrukresolutie: CEWE Fotoboek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je een test waarin de HEMA software en HEMA fotoalbums als beste getest zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Printing-1. Daar kun je fotoboeken zowel op mat papier als op glanzend papier bestellen. Levering duurt ongeveer een week.