Hoe kan ik powerpoint afspelen op mijn notebook, ik heb een abonnement op office 365?

Ik ben geabbonneerd op office 365 om mijn beamer te kunnen gebruiken heb ik een noteboek aangeschaft.
Hoe kan ik nu powerpoint afspelen op deze notebook? of moet ik daar een tweede versie van office voor aanschaffen?

2 maanden geleden
in: Software
LeonardN
2 maanden geleden
moet ik daar een tweede versie van office voor aanschaffen? Nee.
Je sluit de beamer aan op je notebook. Je kiest er in Windows (ik neem even aan dat je Windows hebt) voor om het beeld te dupliceren. Je kan ook "beeldscherm uitbreiden" kiezen en het powerpoint venster slepen naar de beamer. Een beamer werkt in die zin net als een tweede monitor.
aard-langenberg
2 maanden geleden
ik heb een powerpoint presentatie op een stick staan en wil ik buitenshuis met mijn beamer tonen. op de notebook is office niet aanwezig, zodat ik daar de powerpoint niet kan openen, dat is dus het probleem
BonBonvanJohn
2 maanden geleden
met ieder Office abonnement kan er gebruik worden gemaakt van powerpoint online. Dan moet je notebook wel beschikking hebben over internet en een browser. https://www.office.com/launch/powerpoint?ui=nl-NL&rs=NL&auth=1

Antwoorden (1)

Als je een abonnement hebt mag je Office op 5 apparaten tegelijkertijd zetten.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=als+ik+een+abonnement+heb+op+office+kan+ik+dan+powerpoint+op+meerdere+apparaten+gebruiken

Daarnaast kan je het zelfs doen zonder Office/Powerpoint te installeren.
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-presentatie-weergeven-zonder-powerpoint-2f1077ab-9a4e-41ba-9f75-d55bd9b231a6

Vroeger kon het ook met Powerpoint Viewer, maar die lijkt eruit te zijn (waarschijnlijk omdat er nu dus een andere methode is)
2 maanden geleden
ronron1212
2 maanden geleden
@LeonardN heb je een link daarvoor dat je het op 5 apparaten mag zetten
crispy
2 maanden geleden
staat ook in mijn abonnement dat het op 5 apparaten mag worden geïnstalleerd.
ronron1212
2 maanden geleden
Van dar de vraag bij mijn is het er 1
LeonardN
2 maanden geleden
@ronron1212
De google link staat erbij. Klik je op de eerste link heb je hem. Maar hier https://support.microsoft.com/nl-nl/office/wat-gebeurt-er-als-ik-een-ander-microsoft-365-voor-thuis-abonnement-aan-mijn-account-toevoeg-e53bde8b-ff38-414c-b2c3-63173a0668e0